Tapahtumat 26.6.2017

Menneet tapahtumat ja koulutukset

High Rise workshop 2017 Finland

Tartu harvinaiseen tilaisuuteen! Maailman johtavat korkean rakentamisen asiantuntijat Yhdysvalloista, Australiasta ja Britanniasta luennoivat GPD High Rise -seminaarissa 27.6.2017 Otaniemessä, Aalto-yliopiston tiloissa. Arkkitehdeille, rakenne- ja lasisuunnittelijoille, urakoitsijoille ja muille alan ammattilaisille suunnattu seminaari toimii ainutlaatuisena korkean rakentamisen lyhytkurssina sekä paikkana verkottua ja solmia uusia kontakteja.

Ajankohta:
27.6.2017 08:00 - 16:00
Paikka:
Espoo, Aalto University, School of Arts, Design and Architecture, Hall A1, Otakaari 1, Espoo